Tuesday 29 March 2011

Ketabahanku dicabar..

Aku bukanlah seperti apa yang mereka lihat.. aku hanya menjalani hidup ini dgn biasanya... kisah ku tidak pernah aku ceritakan, sehingga tidak ada sesiapa yang mengenali aku dgn sedalamnya dan sebenar-benarnya.
Kesakitan, kesedihan & kegembiraan aku tidak pernah kongsikan dgn org lain, lebih mudah utk aku myimpan segala2nya.. kerana aku tidak mmpu mepercayai sesiapa pun lagi..

Namun disaat ini, aku benar2 sedih.. terasa ingin menangis dan menjerit..
aku perlukan tangan-tangan ikhlas utuk memaut ku...
arggghhh..!! bagaimana harus aku hidup dalam dunia kecil ciptaan ku..

Ya Allah, aku perlukan pertolongan dari-MU saat ini, aku tidak kuat juga tidak mampu menipu..aku perlukan petolongan dariMU ya Allah... aku tidak mampu untuk terus tersenyum, aku betul2 kesedihan, lemah & hampir terjatuh..

2 comments: